onsdag 15 juli 2009

dagbok

"klockan tjugotvå femtionio, lördagen den första i tionde tvåtusenfem

50,4 kg. och jag har ätit så fruktansvärt mycket idag. haft ont i magen sedan efter middagen.
frukost: 1 kopp lättyoughurt
lunch: 1/2 skål tomatsoppa (lågkalori)
middag: kycklingsallad, 1 knäckemacka utan smör
övrigt: 2 koppar kaffe, 1/2 muffin (åhgudjagdör!)

mår så jävla illa. fick inte upp något heller. inte NÅGONTING. jag är så jävla äcklig. gjorde 300 situps, 100 rygglyft och 100 situps nu ikväll. ska snart sätta igång med hantlarna också. kass penna...

idag har jag inte gjort ett dugg. ljög för familjen om att jag skulle träffa linnéa i stan, för jag ville inte följa med ut med båten. behövde vara ifred. jag är glad att jag inte hetsåt. städade övervåningen, dammsög och dammtorkade. herregud, jag har inget liv överhuvudtaget.

mamma och jag har bråkat igen. hon tjatar om att det inte bara är mig det är synd om och att hela familjen påverkas av mina problem. mat hit, våg dit. nu har mamma visst högt blodtryck också. jag blir så trött på det här. känner mig så självisk. och alla tjatar.

nu fick jag sms från johan, men jag kan inte svara för jag har inga pengar på min mobil. hade behövt promenera, känner mig lat. men imorgon är det dans, och jag var ju inte där förra veckan. kommer få ta igen massor. det kommer gå åt helvete. och på onsdag har jag funk-passet. jag slipper äta på hela den dagen, fantastiskt."

Inga kommentarer: