torsdag 23 juli 2009

dagbok II

"klockan tjugotvå trettionio, torsdagen den nittonde i första tvåtusensex

43,2 kg.
jag har haft en extremt krävande dag. jag åt ingenting förrän vid middagen. efter den åt jag två apelsiner. mådde skit.
och jag har druckit kanske tre liter vatten med äppelcidervinäger.

vi hade svenskaprov idag, renässansen. kändes sådär. jag tror att jag svarade på allt, men jag kunde inte riktigt koncentrera mig. drömmen jag hade inatt tog upp det mesta av min tankeverksamhet. ännu en självmordsdröm, den andra på två veckor nu. hur analyserar man det. hur analyserar man något överhuvudtaget?

gick hem från skolan. från mölndal till sannegårdshamnen som vanligt. det regnade. och min väska var alldeles för tung. det tog mig nästan två timmar. åt middag, sen gick jag och tränade. ett step-pass idag. det var tungt, och jag är så trött nu. så jävla trött.

var hos BUP igår med mamma och pappa. möte med överläkaren och psyktanten, och det blev bestämt att jag ska läggas in på måndag. jag vill inte, men jag var alltör trött för att säga emot den jävla ninni hjalmers. det går ändå inte.
de kan ändå inte göra något. de kan inte sätta en slang i näsan på mig och förvänta sig att jag ska ligga still tills jag blivit tillräckligt stor. de kan inte göra så.

(jag känner mig som en placebolåt, valfri)"

2 kommentarer:

A sa...

puss!
om du är en en placebolåt gifter jag med dig. hundra gånger om.
så kan jag viska running up that hill i ditt öra medan du kokar kaffe.

k sa...

Jag vet inte vad jag ska skriva, allt kommer låta så dumt.. så krystat, eller så eh, jag vet inte.

Men det känns ändå så länge sen. sen 2006 och allt. på något vis.

PUZZZZ!