torsdag 12 mars 2009

Silverblick

Åh, och jag
måste få berätta om drömmen
jag hade inatt
(de få timmar
jag sov)

Jag var en man en sån
där riktig "gojting"
en sån som alla kvinnor
faller för.
Jag hade jättetrevligt när
jag flörtade och
låg med tjejer till höger
och vänster.

Sen blev jag fruktansvärt
kissnödig och insåg
att jag skulle vara
tvungen att kissa framför
en massa andra människor och
jag blev så rädd.
Jag kunde verkligen inte kissa.
Jag stod där jättelänge
och vågade inte.

Jag är tacksam för
att jag inte är en man
ibland.


(det närmaste jag kommer i verkligheten
är att låtsas vara en
butch-flata på Flygarns)




2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! vilken rolig dröm!
jobbigt att inte kunna kissa ^^

och du, jag vill ses snart!
SNART!
ordentligt!
bara mysa, kika film, prata, baka, laga mat whatever.
bara ha det lugnt tillsammans.
miss u <3

vendela sa...

Ja, det måste vi verkligen göra! Skäms på oss. Jag ska hem en del framöver, men du är välkommen att komma hit när du vill. NÄR DU VILL. Mitt i veckan om det skulle vara så. Okej?