tisdag 17 mars 2009

Alla städer ska tömmas, alla gator glömmas bort

Jag är trött men
glad
för att dagen varit så bra
och för att jag
påbörjat något som jag
förhoppningsvis
kommer att avsluta.

Annars, frustration.
Vad vill han, vad
tänker han?
Jag diskuterar vilt med
Rebecca och försöker
komma fram till
en förklaring.
Hopplöst.

Jag har även dragit
på mig en
allvarlig mobilabstinens.
Jag saknar min mobil så
jag tror att
jag går sönder.
Funderar allvarligt på att ta
tåget hem imorgon
istället för på
torsdag.

Snart kommer Elin
hit och mitt rum ser ut som
Hej-kom-och-hjälp-mig
men jag har fina
assietter nu.
5 för 30:- på
Röda Korset.

Jag ska ut i
parken och utforska
ett järnrör
också.

Tillägg:

111 profilvyer på
knappt 2 veckor.
Det känns fint. Tack.
Men, det hade varit
kul
att veta hur
många som
läser egentligen, någon
slags statistik.

Det är nog jag
som är så
oteknisk. Egentligen
finns det säkert
en sån
funktion...

Det blev inget
järnrör
ikväll.

1 kommentar:

J. sa...

regga dig på statcounter.com eller dyl!