tisdag 31 mars 2009

And the radio plays: I think I need a new heart

Dagens låt måste nog
ändå vara
I think I need a new heart.
Magnetic Fields.
Åh.

Idag har jag mest
bara broderat och blivit
tjatad på.

Sen känns det ju
alltid bra
när man blir påmind om
vad man missar
i stan.

Ibland måste man
plåga sig själv
lite.

Uppdatering:


Imorgon är det jag
som kommer
till Tidaholm i
nattlinne och porrskor.
Det ska bli... kul.

Sen hade jag en
tanke:


När jag blir kär
i dig
så ska vi sitta
i din soffa och jag ska
spela Book of Love
Magnetic Fields
för dig.

Om och om igen
tills du förstår.

(såhär snygga är vi i en hiss)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sanslöst vackra människa! Det borde vara förbjudet att lägga upp bara en massa snyggbilder. Du är... åh! Så jävla vacker!

vendela sa...

Heh. Tack. Ska vi gifta oss?