måndag 9 mars 2009

Jag går sönder på golvet

Solen kysser mig
över hela
kroppen idag och
jag är så nöjd.

Har gått och
småfnissat åt en bild
och en kommentar
ett inlägg i
en debatt.

Person: "Amen asså, jag har också haft
sex med tjejer
såatte..."
Jag: "Jaha..?"

Det kändes nödvändigt att
vända blicken åt
ett helt
annat håll för att inte
skratta ner mig
lite grann.

Jag gör ett
träd och medan jag målar
tänker jag att om
det var jag, trädet, då
skulle du få sitta
i min krona varje
dag.
För jag tänker ju
alltid på dig.
Och i mina tankar gör
vi allt det som
vi aldrig hann med innan du
gick och dog.

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskade <3
Det vet Bounty om!
Han känner med all säkerhet att du tänker så på honom och saknar honom! <3
Härligt att solen skiner på dig och ger dig värme idag hjärtat.
*kramas*