torsdag 20 augusti 2009

musikknark

vi diskuterade
musik.

känsligt ämne
tänker ni.
tänkte jag.

speciellt eftersom
han sysslar
lite med det där.

jag förklarade att
jag använder
musik som medicin.
att jag nästansom
knarkar
musik.

lite ångest:
en tablett placebo.

lite kanintesittastill:
en tablett firekites.

lite fanvadvilljagmedmittliv:
en tablett jakob hellman.

lite putmeoutofmyjävlalidande:
en tablett jonathan johansson.

till exempel.

tror han tyckte
att det var
konstigt.

men om man
tänker efter
så är det
vanlig
jävla
logik.

faktiskt.

eller så
har jag
ingenjävlaaning
om vad jag
snackar om.

(ungefär såhär)

5 kommentarer:

M sa...

åh vad söt du är. får jag chans på dig?

vendela sa...

bara om du skriver
en såndär
lapp.
duvet:
Ja
Nej
Fråga igen om ett år.

och så får jag kryssa i.
och skicka tillbaka.

M sa...

ja!! det vill jag göra. adress? eller finns du på eniro kanske..?

A sa...

puss!

vendela sa...

jadetdu.
du får väl jobba lite
för att få tag
i adress.
lär ju märka
om du lyckas. ;)