torsdag 6 augusti 2009

dagbok III

"klockan tjugotvå tjugsju onsdagen den tjugosjätte i tionde tvåtusenfem

vägde mig 22 gånger. mådde illa. spydde. förstår inte varför jag står still. fortfarande. och alla gånger visade vågen samma sak. samma förnedrande jävla siffra. samma 46,8. det kanske hade känts mer okej om det var 46,5 istället. jag har försökt allt. idag har jag tränat och promenerat. ändå hade inte siffrorna ändrats.

jag var i skolan lite tidigare idag, för jag hade utvecklingssamtal med annika. det gick sådär. hon pratade inte så mycket om själva skolan, utan mer om mitt mående. jag tror inte vi gick igenom ett enda ämne. däremot ville hon veta allt om hur jag tänkte och kände och mådde. ljög. såklart.
sen pluggade jag matte med natalie och sara i 2,5 timme. jag tror att jag blev lite klokare i alla fall. egentligen borde jag ha skrivit min krönika också. men nej. allt är jävligt stressigt just nu.
till imorgon har jag tyskaprov, en inlämning om SR och radio city, en inlämning om GT och svenska läsläxa. jag HINNER INTE. visst, tyskan kan jag skita i, kan allt ändå (tack tyska skolan), men jag har inte ens hunnit klart med en av inlämningarna. jag bryter ihop. hur i helvete ska jag hinna träna också? kommer lägga på mig som fan. SOM FAN. jag kommer bli fet och äcklig. det blir 500 situps ikväll, tror jag. för att vara säker, liksom.

O.C. var otextad idag. lite omväxling, sådär.

pratade med elin. hon, jag och lisa ska träffas på fredag och fika på vasa, antagligen. jag lovar att vara nyttig. bara kaffe.

måste snart sova. hinna situps. lyssnar på bowie i mina stora lurar. de kliar och jag är lat och försöker klia tillbaka med pennan.

situps: 550."

Inga kommentarer: