lördag 22 augusti 2009

fanskapsjävlahelvetesfan

det är en väldigt
typisk
dag.

jag går en promenad
och
blir asförbannad
eftersom jag har
tid
att tänka och väljer
att tänka.

och så tänker jag
på sånt som
jag vet
gör mig asförbannad.
snubblar
på en
motherfuckingjävlafanskapspinne.

svär lite åt pinnen.
"motherfuckingjävlafanskapsfan"
och
"pinnjävel"
svär jag.

jag kommer hem
(fortfarande asförbannad)
och vill sätta på
kaffe.
kaffet slut.
hittar ett nytt paket
och börjar hälla
i behållaren.

tappar paketet och ser
hur allt jävla kaffe
sprider sig.
från diskbänken
ner
till golvet och
kaffekaffekaffeöverallt.

svär lite åt kaffet.
"motherfuckingjävlafanskapskaffefan"
och
"kukkaffe"
och
"jävlajävelskaffe".

telefonen ringer.
kollar vem.
orkar inte svara för
jag orkar inte.
för att jag bara
snubblar
och spiller.

men jag tror nog
att kvällen
blir topp.

Inga kommentarer: