söndag 30 augusti 2009

i'm så jävla jävla sorry i love you förlåt

äsch.
ikväll orkar jag
inte ens
skriva om dig.

så jag tänkte
skriva
om vad jag gjort
ni vet
som omväxling.

idag har jag:


1. sovit länge
2. blivit väckt av
hysterisk moster som ringer
3. ätit värsta goda frullen
(mamma snäll och köper
valnötsbröd till mig)
4. gett mig ut och sprungit
trots bakfylla och
allmänt elände
5. tecknat i ungefär tre
minuter
6. gått på kamerapromenad
7. skickat neurotiska sms
till lisfis.
8. spenderat lite tid på msn
för att förklara

för lisfis
att jag inte alls håller på att
dö utan bara

är lite
allmänt drama queen sådär.
9. slötittat på sagan om konungens återkomst
och nördat ner mig totalt.

otroligt värd dag.
mitt liv är
så meningsfullt.


lite så
att jag önskar
att jag skrev om dig
istället.

men nu gör jag
ju inte det.

Inga kommentarer: