måndag 5 oktober 2009

listor

alltså.
jag är för tillfället
fast i
en besatthet.
av listor.

jag gör listor på
allt.

saker som är bättre att göra än att tänka på honom.
saker som är bättre att göra än att tänka på henne.
saker som gör mig glad på hösten.
saker som gör mig glad på våren.
saker som får mig att hata sommaren -09.

men också lite mer
relevanta
viktiga
listor.

tänkbara yrken.
favoritmaträtter.
favoritte.
bästa citaten.
bästa facebookchatten.
bästa disneyfilmen.

and on it goes.

jag tror att det är bra.
att det får mig att
fokusera på något annat
för ett tag.

behöver ju det.

försöker tänka att
det inte alls
är konstigt.
att det kanske
rent av
är lite lite charmigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

listor är bra skit. och någon gång har man säkert användning för det.
tycker iofs att värmländska är värd enhögre placering på din lista. :)