söndag 6 september 2009

det är lördag jag vill ha dig

kvällens obsessed-sms
(åhgudnågonkommerhatamigfördethär):

19:34
vad gör du ikväll?
komma över?

19:49
jomen kom.
orkar ju inte
gå ut.
vill träffa dig...

20:23
en liten stund då?
du får ju gärna
sova över
om du vill
(fast jag vet att du
inte brukar vilja).

23:14
kom nu.
sluta vara så
svår.

00:11
kom.

00:48
KOM DÅRÅ.

01:04
kom kom kom kom
KOM.

01:23
väntar ju.

01:56
nu är det du
som
sätter dig på
en spårvagn och
kommer hit.
snälla söta. rara.

02:33
okejdå.
ska sluta.
men det hade varit
guld
om du kom.
ses snart?

herregud.
jag hade noll
batteri
kvar när jag
kom hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men tack som fan. nu framstår jag inte alls som desperat. ska bita dig i örat när vi ses.

vendela sa...

hörredu. du ÄR desperat. men jag gillar dig.
och du skulle bara våga bita mig i örat. hörredu.