måndag 8 juni 2009

glitter

"tommy skrattar"
är det enda som hjälper
just nu.
har sett den sju gånger
på raken.

för jag går omkring i
något som brukade vara
hemma.
nu är det bara ett
helvete.

och jag lagar mat.
och jag städar.
och jag försöker packa upp.
och jag somnar i
fosterställning.
och jag vaknar i
fosterställnig.
och han vill "leka".
och tillfället är
illa valt.

jag tänker fly till
lisa
imorgon kväll.
tänker kaffe och
balkongrökning.

(tills jag börjar jobba
ska jag bara göra
blandskivor
och skicka till folk)

tillägg:

jag badade idag.
tog fel lotion efteråt.
tog mammas med glitter i.
JAG GLITTRAR.
kopiöst.

(lite gillar jag det
för jag känner mig
som en vampyr)

2 kommentarer:

Lisa sa...

Tänker kaffe. Och balkongrökning.


pussen.

vendela sa...

Tänk om vi kunde tänka kaffe och balkongrökning VARJE DAG. Det hade varit fint.