fredag 24 december 2010

govd juvl

kul jul.

fick skitvassa
knivar
som jag kan sticka folk
med.
eller skära upp bröd
med.
eller filéa något spännande dött djur
med.
eller hacka lök med.

man kan göra massor
med knivar.
så bra present.

en sängkappa
fick jag också.

tänkte att jag bara får
massa saker
jag inte kommer använda
och så köper folk
sånadär braåhagrejer.

förutom ett spel.
fick ett spel också.
ett sånt som man inte
kan vinna
för jag blir så arg när
jag förlorar.

har druckit kanske
jättemycket vin
så URSÄKTA
om jag svamlar.

åh.
fick även ett diskställ.
tråkigt
kan man tänka.
ICKE!
det är i två våningar.
minsann.
superdiskstället.

ehm.
ja alltså.
fick andra grejer med.
också sånt som jag
behöver,
det har jag nog sagt.
men jag ville ha en
grej och
det fick jag inte.

så jag är besviken.
men kul jul.
kul jul på er.

ps.
om nån vill gå
på bio så kan jag
det för jag fick
biobiljetter!

Inga kommentarer: